AnasayfaAnasayfa  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
Son Konular
Konu
Tarih
Yazan
kod dnm
bina puanları kod
Seyir Defteri.
Ders Sistemi ve Alımlar
Passive
Lucinda Queen
Kurt Adam Klan Alımları
Sorularınız
Sorunlarınız
Gizemmli_kız
Ptsi Şub. 22, 2016 12:57 pm
Ptsi Şub. 22, 2016 12:11 pm
C.tesi Ocak 30, 2016 11:21 pm
C.tesi Ocak 30, 2016 11:20 pm
Paz Ocak 24, 2016 5:59 pm
Perş. Nis. 11, 2013 3:25 pm
Perş. Nis. 11, 2013 3:01 pm
C.tesi Ekim 13, 2012 9:50 pm
C.tesi Ekim 13, 2012 9:33 pm
Çarş. Tem. 11, 2012 9:15 am
Nyx
Nyx
Barbara Elvfsie
Barbara Elvfsie
Nyx
kaan01
kaan01
mustafa86
mustafa86
gizemmli_kız


Paylaş | 
 

 Sadece 'S'...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir

Misafir




MesajKonu: Sadece 'S'...   Perş. Eyl. 01, 2011 11:53 am

Merhaba ben uzunca 'saçma başlıklar yazan kız' ya da 'GG' ehehe. Neyse ciddi olalım, ben Serena. Böyle kimliğimi gizlemeyi pek severim. Başarılıyımdır biraz ama saklı kalamıyorum, konuşasım geliyor. İnsan ona göre davranır işte... Sonra sevmediğim ya da beni sevmeyen biri gelipte ay tanışalım falan derse tırlatırım kafayı. Normalde kısa bir ara verecektim RP'lere ancak vazgeçtim sevdiklerim için... Gördüm geldim sevindim falan. Neyse HP sitelerinde böyle hep Gryffindor olurum ama içimde Slytherin aşkı var neyse neyse. Ama HoN'da severim. Aphrodite aşkımdır meselaaa. İşte ben her siteye üye olan biriyimdir, üye olup rütbe almaya bayılırım, rp yapmaya da (son günler hariç artık bunalıyorum sanki ara veririm galiba), photoshop'a da bayılırım bi de... Genelde takım yapmakla uğraşırım ama bugünlerde o da sıkıyor. Yaz sıcakları beni aldı götürdü bir yerlere böyle. Zor geleceğim kendime... Pek tanıdığım yok ama sorun değil tanışırım. Yeni insanlarla konuşmak, tanışmak hoşuma gider. Kurgular üzerine konuşmak falan... Kendime geçeyim biraz. Lise öğrencisiyim, ah o lanet liseler... Nefret ediyorum hepsinden. Şimdi konservatuar'da okumak vardı. Hangi bölüm olduğu fark etmez, her konuda yeteneğim var yani. Birde son günlerde şiir çok yazıyorum. Eğlenceli aslında, günlük yazmaktansa duygularımı kendi gizlice yansıtabiliyorum. Sonra başka ne desem hmmm hah şey çok kitap okurum. Tam bir kitap kurduyumdur. Bir kitabı bir günde bitiririm genelde, böyle internetten ya da insanlardan sıkıldığım da okumaya başlarım. Son olarak 'Hale' kitabını bitirdim dün akşam. Çok güzeldi. Tavsiye ederim. Wood var orada bitane aşık oldum hatta ahaha. Cidden kız dehşet anlatıyor ama... Bayılmamak elde değil. İsmimi oradaki melekten alıyorum zaten. Bethany... Kişiliğim böyle biraz gariptir. İnsanlar çoğunlukla sıcakkanlı olduğumu söylemez ama kişisen kişiye değişiyor genelde. Fazla kıskancım, en sevdiklerimi paylaşamam ki internette böyle birşey söz konusu değil rahatım. Müzik delisiyim. Genelde Rock/Metal dinlerim. Heavy metal tercihimdir. Böyle bende aşırı ünlü aşkı yoktur istisnalar dışında. Mesela Emma Watson(çok pis manyağıyım hani ayıkksss bulaşanı gebertirim kıskanırım da dikkatli olun asdf.), Emma Roberts, Maggie Grace, Kristen Stewart falan filen oyunculuklarını takdir ettiğim sanatçılardır. Hepsine de bayılırım. Birde benim üçlüm var altın üçlü falan ahah. Onlarda Logan Lerman(kendisini takdir ederim), David Garrett(idol!) ve en güzelini sona sakladım. TF elbette. TF kim, TF kim falan şimdi. Tom Felton efenim başka kim olabilir? Utandım şimdi böyle yüzüm kızardı bayılırım ona. Müziğine de oyunculuğuna da kendisine(!) de asdcfgh. Öyle işte efendim, ben böyleyim. Zaten buraya tanıdık biri varsa beni hemen tanır ''Aaa Serena'' falan der. Tanımayan ise tanır zaman geçtikçe, tabi burada olursam. Hoşbuldum diyeyim bari... ^^ Binlerce kere öpücük mucuk!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

Sadece 'S'...

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Rp Out :: Kat Katıştır, Yap Yapıştır :: Tanışalım-